2016. február 18., csütörtök

7.fejezet/II.

Mondtam, hogy gyors leszek😉 Ehhez is kaptok zenét. Jó olvasást Drágáim.😘

(Zene)

-Drake szemszöge-
Nem bírtam uralkodni érzéseimen. A düh szétáradt testemben. Már nem éreztem mást csak haragot és a gyűlölet. Nem számított semmi. Egyedül a Bosszú. Meg kell ölnöm őt!
Behunytam a szemem.
Átváltoztam. Mikor kinyitottam, a szobában a fény nem szűrődött be. Elnyelte a sötétség.  A démonszárnyaim árnyékként vettek körül. A szobába még bejutó napfény megcsillant hegyes pengéimen.  Éreztem a bennem égő energiát. Tudtam, ellenfelem halálra van ítélve. A leghatalmasabb démont senki sem győzheti le! Kardommal Domnak rontottam. Dom szemében az aggodalom szikráját véltem felfedezni. Ettől gúnyosan elmosolyodtam, kimutatva ezzel hegyes szemfogaimat. Felnevettem. Imádom, ha valaki fél, főleg ha tőlem. Lenéztem. Kardom megjelent a kezemben. Koncentráltam. Hirtelen felkaptam a fejem és Domnak támadtam. A bennem élő szörnyeteg feléledt és átvette az irányitást. A kard épp nyakának csapódott volna, ha nem gyorsak a reflexei. Átváltozott ő is. Fekete démonszárnyait támadó állásba helyezte. Elmosolyodtam. Most kezdődik az igazi mulatság. A szárnyam pengéivel felé hasitottam, háritotta. Felrepültem magasra a talajtól. Onnan küldtem neki az energiagömböket. Visszatámadott. Ügyesen kikerültem azokat. Eltalálta a csillárt. A repülő üvegszilánkok a húsomba martak. Felmordultam és egy jól célzott energianyalábbal eltaláltam.  A falnak csapódott és megtántorodott. Gyorsan mellette termedtem. Kardom az oldalába szúrtam.  Verejték csurgott végig az arcán. Még csak játszok vele, mint macska az egérrel. Kihúztam és kardom hegyével felemeltem az állát.
- Mi az utolsó kivánságod öcsi? - kérdeztem.
- Ez!- mondta és a tőre a combomba repült. Felorditottam a fájdalomtól. Dom kigördült oldalra és talpra ugrott. Nekem támadt. Minden támadását háritottam, de az utolsónál megjelent kezében egy második penge, mellyel a karomba vágott. Felüvöltöttem, karomból sötét vér folyt. Hirtelen támadással kardommal végigszántottam a mellkasán. Odakapott és a földre zuhant. A vére folyóként bugyogott elő a vágásból. Elvigyorodtam ellenségem vesztesége láttán. Sosem veszitek!
Ekkor berontott az ajtón az angyal. Felsikoltott, mikor meglátta a földön haldokló Domot. Nem volt eszméleténél.  A lány testéből hatalmas energia robbant, ami a falhoz taszitott. Felmordultam dühömben. A fénylő lány már ellenségem mellett volt. Odasuhantam és Domra szegeztem a kardom. Rájuk vicsorogtam. Gerlepár. Az angyal Domot akarta védeni.  A lány a kezét Dommiel mellkasára helyezte. A kezéből lángok csaptak fel. Áh, ez Seraphina...arkangyal! Élvezet lesz megölni Rafael kis hugicáját! Felmordultam, mikor megláttam gyógyulni Dom sebét. Meglenditettem a kardom, hogy végezzek az arkangyallal. Majdnem időben ugrott el, de csak majdnem. A karjából vörös vér folyt. Felkiáltott a fájdalomtól. Élvezet nézni, ahogy szenved "szegény", de ideje véget vetni a szenvedéseinek. Újra lecsapni készültem a kardommal, de egy lány megfogta a karom. Mélyen a szemébe néztem.  Nem ismertem fel. Mély levegőt vett és határozottan, hűvös hangon megszólalt.
- Drake ez nem te vagy! Hagyd őket békén!-mondta. Hangja édesen, dallamosan csengett. A szivem felmelegedett egy pillanatra, de a végén újra megfagyott. Csak néztem gyönyörű szép szikrázó szemét. Lelkembe mart a sötétség. Ez a lány nem állhat az utamba! Nem, most nem! Ellöktem magamtól a lányt, aki hangosan a falhoz csapódott. Épp lenditettem a kardom, mikor találkozott a tekintetünk. Szemében félelmet láttam, karjáról vér csöpögött. A szivem összeszorult. A szemem szorosan összeszoritottam és megborzongtam. Talpam alatt újra éreztem a talajt. Kinyitottam a szemem. Ekkor megláttam Seraphinát, miközben gyógyitja Domot. A falnál pedig Angelt. Angel! Mit keres itt? Tekintete félelmet tükrözött. Karjáról vér csöpögött. Léptem felé egy lépést. Hátrált. Megálltam. Fél tőlem! Mindent elszúrtam! Fájt, hogy igy látom. A szemembe nézett. Egy könnycsepp futott végig az arcán, majd kifutott az ajtón. Utána iramodtam.
- Angel! Várj....kérlek! - kiáltottam.
De ő addigra már eltűnt Los Angeles sötét utcáin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése